استخدام کارشناس پشتیبانی فروش در شرکت تک نت

کارشناس پشتیبانی فروش

لازم به ذکر است که داشتن سابقه کار مرتبط در شرکت های SERVCO یا FCP ضروری می باشد

وظایف:

تهیه برنامه روزانه واحد ارتباط با مشتریان

کنترل رینگ تماس ، جهت پاسخگویی بهتر به مشترکین

کنترل بروز رسانی شکایات ثبت شده توسط کارشناسان

آموزش کارشناسان واحد ارتباط با مشتریان.

تکمیل فرم های اقدام اصلاحی / پیشگیرانه مرتبط و پیگیری اقدامات لازم.

ثبت و پیگیری اقدامات اصلاحی و تغییر نرم افزار ارایه شده توسط کارشناسان واحد

آشنایی با پورتال سامانه 195 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر طبق روش اجرایی اعلام شده

اطلاع رسانی در خصوص امتیاز عملکردی رسیده از واحد پشتیبانی فروش و رفع مشکلات با کارشناس مربوطه و آموزش در جهت بهبود موارد مذکور

اطلاع رسانی مشکلات مشابه در یک روز به مدیریت واحد

تهیه آمار کل تعداد ایمیل ،پیامک و فرم نظرسنجی تماس های ورودی واحد

مهارت های رفتاری و ارتباطی:

توسعه دیگران (منتورینگ)

حل مسئله و تصمیم گیری

مدیریت فشار و استرس (انطباق پذیری)

کار تیمی (روحیه مشارکتی)

مسئولیت پذیری و پاسخگویی

مشتری مداری

آشنا با صنعت تلکام

جسور و پیگیر برای رفع چالش های فروش و مشتری

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

آدرس ایمیل: m.abdi@taknet.ir

وب سایت: www.taknet.ir

دیدگاهتان را بنویسید